The naked truth about me

Alla inlägg under maj 2013

Av Nicolina Alwandy - 20 maj 2013 11:38

Kändes surt att kliva upp 05.30 idag för sonen tappa nappen å ja kunde inte somna om -_-

Gjorde oss iordning å promenerade till dagis, efter att ha bott snart 8-9 månader i min lägenhet , har ja äntligen hittat "genvägen" till dagis! Stolt över mej själv ! Haha

Klar med intervjuerna i skolan, stan en snabbis nu då för möte , hoppas faaan allt går vägen.......!

Av Nicolina Alwandy - 20 maj 2013 06:13

Till Världens bästa Anna som fyller 25 år!!

Av Nicolina Alwandy - 19 maj 2013 22:35

Laddar för en ny dag imorgon, intervjudag för nya Btu'are :D sen möte på eftermiddagen , hämta Nilas på dagis , Anna kommer å ska bli bjuden på tårta för hon fyller hela 25 år! ? Efter det äre PLUGG som gäller å Inge annat! Måste skärpa till mej nu ...!

Bilden är från i fredags, tror de är Philips glasögon jag snott ?! Btw om du saknar dom så är det här dom är!

Av Nicolina Alwandy - 19 maj 2013 22:17

Ja men här var de evigheter sen jag uppdatera! Ska försöka summera dessa månader!

Har varit en galen höst & en galnare vår, i början av september separerade jag från Kristian, bara det är en galen historia! Flyttade med Nilas till egen lägenhet , pluggade på som aldrig förr och på något vänster lyckades ja få till en någorlunda fungerande vardag!
I och med utbildningen kastades jag in i en jävla process fick veta en hel del om mig själv och upptäckte att ja inte kommit alls så långt som jag själv trott, fortf tusen saker att bearbeta! ?

Ojoj vad mer, otur i kärlek as always, mina dåliga val förföljer mej men felet ligger mest hos mej har jag insett, ett brustet hjärtat är påföljden jag fått av det.. Tror jag faktiskt börjat komma på fötter igen, sakta men säkert inser jag att jag måste göra förändringar, bit för bit faller allt på plats antar jag!

Ja mycket har hänt & kort kan man väl säga att hela min värld rasade samman, men jag landade på fötterna och håller på att bygga upp en ny tillvaro för mej och min son! Kärleken? Ha ja den kommer väl när jag är redo antar jag .

En dag i taget !

Presentation


Nicolina Michella Alwandy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards