The naked truth about me

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Nicolina Alwandy - 27 maj 2013 21:19

Idag kände ja mej extra snäll, så bjöd in min fina vän Anna på middag :) skönt att få babbla av sej lite och göra nya spännande planer för framtiden, Gud vad jag behövde de! Tack underbara du <3

Planerade lite inför fredagen även då jag tar "examen" kommer nog bli riktigt trevligt!

Stort tack till Jennie å Mike som kom hit igår å sov över så ja inte behövde va själv ifall ja fick ett till anfall! <3

Mår mycket bättre idag, men är slö och orkeslös fortf, de kan man väl kanske få räkna med..

Imorgon blir de iaf friluftsdag med skolan och Nilas ska få följa med!

Nu godnatt


Av Nicolina Alwandy - 27 maj 2013 14:10

Så här ligger de till, jag ramla inte ihop i lördags pga att jag inte tar hand om mig själv! Mina provsvar visar ingen näringsbrist lr liknande!

Det dom misstänker är antingen epilepsi lr en balansrubbning.. Ska in innom 2 veckor och göra utredningar.

Så nu kan ni sluta spekulera!

Idag ringde dom från jobbet och meddela att ja förmodligen inte får jobba där i sommar då dom inte vet om dom vågar riskera de ifall ja får ett till anfall och är ensam med brukaren! (Jag hade alltså jobbat i 1 jävla timme) måste va något rekord?!?

Så just nu är denna dagen skit.. Just när allt började falla på plats , rasar det.. Ge mej ett jävla brake å lite flyt tack!!!!!!!

Presentation


Nicolina Michella Alwandy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards