The naked truth about me

Alla inlägg under maj 2013

Av Nicolina Alwandy - 25 maj 2013 21:31

Ja nu har denna dag snart gått förbi.. Blev inte alls som jag planerat iaf!

Är fortf kvar på sjukan, dom vill ha kvar mej i 3 dagar, jag kompromissa å stannar tills imorgon enbart, har inte tid med de här.

Iaf så har dom tagit en jävla massa prover, skickat mej på siktröntgen som va as läskigt ! Men inte kunnat hitta ngt som är fel på mej,

Big suprise! Not

Till saken hör att detta inte är första gången det här skett , för ex antal år sen hade ja väldiga problem med det här, dom gjorde även då en massa tester hit å dit (samma som nu) utan resultat ..

Jag något less!

Det possitiva är väl dock att ja fått massa skolarbete klart! Skönt som faan.. Mindre kul är att jag klättra seriöst på väggarna snart ! Har så fruktansvärt tråkigt så ja dör nog av de snart ..

Nej nu ska ja gå å bli kung på att köra rullstol! ( jag får ju nämligen inte gå heller)

Ja å tidigare bild på men har ja förstått framstått som att ja blivit misshandlad så är icke fallet, jag slog mej lite bär ja landa på ansiktet rakt ner i golvet, men mer en så äre inte :)

Avd 7 ligger ja på, kom å kidnappa mej !

Av Nicolina Alwandy - 25 maj 2013 17:58

Fina vänner man har! Jennie , Mike + barnen har varit här ,

Sen kom finaste Angelica upp å hälsa på i sin sjulhuskläder!

Thea plockade även blommor åt mig den lilla ängeln!

Puss på Er!

Av Nicolina Alwandy - 25 maj 2013 17:55

0 is not a size!

Av Nicolina Alwandy - 25 maj 2013 13:33

Första arbetsdagen å de firar ja med att efter ca 1 timme falla ihop medvetslös i hallen.. Ambulans in till akuten å här har jg varit sedan dess! Och blir kvar tills imorgon. .

Mår inte alls bra å väntar på att få komma in på röntgen å kolla om ja skadade skallen / nacken i fallet för jag har fruktansvärt ont!

Uppdatering kommer

Av Nicolina Alwandy - 24 maj 2013 17:17

Vilken fantastisk dag jag haft!

Drog från Forsa och J hem , Anna kom och jag fick bjuda på tårta & ge henne presenten som ja tror hon blev glad över ! Fick snacka ikapp oss lite å höll på dö i värmen.

Hämtat hem sonen från dagis , lagat mat & städat, nu har vi slagit oss ner framför en film! Mysfaktorn är hög vill ja lova!

Av Nicolina Alwandy - 24 maj 2013 11:19

Life's every moments, if its gone, it will never come back, you got one life, one chans , cherish it !

Av Nicolina Alwandy - 24 maj 2013 09:31

Jag och J kör på stor frukost på en filt i solen! För de är vi värda!

Av Nicolina Alwandy - 24 maj 2013 08:08

Äntligen har solen krypt fram!!

Lämnat sonen på dagi, tar bussen till forsa och J , idag skolkar vi för behövligt plugg ! #fuck #yeah!

Med the white stripes skrälandes i öronen å solglasögonen på känner ja mej mer en redo för denna fredag!

Presentation


Nicolina Michella Alwandy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards