The naked truth about me

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Nicolina Alwandy - 26 maj 2013 16:33

Ja, för Er som känner mej kommer inte detta som en överraskning, jag är rätt envis å påstridig! Så jag skrev ut mej från sjukan å åkte hem,

Innom 2 veckor kommer jag bli kallad tillbaka för att göra en utredning om epilepsi samt balansrubbning å lite annat för att komma fram till orsaken bakom mitt anfall .

Dock så får jag eg inte vara ensam hemma ifall jag får ett till. Men men!

Så himla fint väder ute men jag klarar inte av att va ute, orkar knappt gå till toa liksom, är helt slut å utmattad.

Krille kom å hämta mej från sjukhuset å vi hade lite morsdags firande i solen :) han ska även komma över med mat åt mej strax, då ja inte är i skick att laga något! Och han tar hand om Nilas tills imorgon då jag inte vågar vara ensam med honom om något händer! TACK!

Dåligt samvete av att ja inte kan sola, men tur man e brun redan ;)

Dåligt samvete över tt ja inte kan vara med min älskade son :( <3 som tidigare sa att han va arg på mig för att jag gjort illa mig ! Go unge!!

Nu tänker jag enbart ligga still å kolla på film hela dagen, imorgon äre skola, yeej!

Presentation


Nicolina Michella Alwandy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards