The naked truth about me

Alla inlägg under augusti 2012

Av Nicolina Alwandy - 5 augusti 2012 19:16

Va till Sundsvall , kom hem med bl.a En stor ljuslykta, blockljus ,dekor stenar, barn muggar,bestick , skålar, papperskorg , filt , 2 st bambuskott, 3nya chugginton tåg + verkstad (Nilas har nu alla tåg i samlingen )

En tröja - (name it)
Tröja + byxor -mej sj (bikbok )

Lägger ut en bild på mitt fin fina knä med! Notera plåstret ja fick av Nilas ;)

Av Nicolina Alwandy - 5 augusti 2012 17:44

Igår kom beskedet att min farmor gått bort . För Er som inte vet så bor Mina farföräldrar i Irak. Jag har alltså aldrig träffat henne , trots det så håller mitt hjärta en plats för henne de är min farmor, min familj, mina rötter .

Vet inte hur ja ska reagera eller känna riktigt, känner mej otroligt ledsen för min farfar, farbröder , fastrar , kusiner och min pappa!

Jag har alltid velat åka till Irak och träffa min släkt där , men jag hann inte förverkliga det nu innan farmors tid var kommen :(

Jag tänker enormt mkt på min familj och beklagar djupt eran sorg <3

Now when you lay down to rest I hope you find peace and hope you know even if we never meet I still love you and my heart will always have I speciall place to hold you for ever !
As I look up in the sky at night and se the stars I'll think of you. Rest in peace my beloved grandmother <3

Al my thoughts goes to my father, grandfather and the rest of my family in iraq. Know that I think of you and I'll hold you in my heart!

Av Nicolina Alwandy - 5 augusti 2012 11:40

Impuls åker till Sundsvall idag å ser om vi hittar något ! Bara för å ha ngt att göra liksom !

De blir ju givetvis Birsta & Ikea ..

Gått å vare sugen på en jambo macka i 3 dagar men inte fått ngn , idag så tänkte ja köpa en Men Ne då har dom jävlarna stängt ! Så fick bli donken mot min vilja!

Av Nicolina Alwandy - 5 augusti 2012 09:56

Så här går de bär man inte tittar vart man sätter fötterna !


Gör riktigt ont idag, svullen å blå!

Av Nicolina Alwandy - 4 augusti 2012 17:05

Ja äntligen klar med naglar , väggtexter och alla andra måsten!


Snart iväg till E för häng!

Av Nicolina Alwandy - 4 augusti 2012 13:37

Gjort stan en snabbis , införskaffade en tröja tills ikv, naglar å nagellack & vägg ord ,

Nu ett bad sen fixa naglar, skruva ner & upp hatthyllan sätta upp väggorden göra mej sj klar tills ikv, åka in till stan och umgås med vännerna!

Trevlig lördag ppl !

Av Nicolina Alwandy - 3 augusti 2012 23:00

Mja mkt seg dag detta! Varit otroligt rastlös men totalt tömd på energi å ork! Hoppas på att ja blir bättre tills imorgon, då blir de stan å
Gö allt ja inte orka med idag , sen framåt kvällen lite häng hos E med Goa vänner å grillning! Kuligt!!

Nu avsluta denna fredags kväll med att se Batman som verkar totalt b ..

Av Nicolina Alwandy - 3 augusti 2012 21:04

 när jag fick barn förändrades allt i mitt liv rätt fort, kände mej nog rätt övergiven av mina vänner, och har märkt att alla som får barn känner något liknande. man tycker att vännerna "försvinner" hör aldrig av sej å så vidare. 


jag ha nu uppäckt att de inte är så, man glider ifrån varandra ett tag för man befinner sej i olik stadier i livet, sedan hittar man tillbaka igen, lr förblir avlägsna vänner ! 


men hur som helst, så är det inte övergiven man bir, nog för att iaf jag kände så utav dom flesta, jag hade ju min skara underbra vänner som alltid finns med en genom vått & torrt. men iaf. 


nu så här på kvälen har jag suttit å funderat på de här med vänner , och kommit på att äkta vänskap är när man kan gå flera dagar/veckor/månader uan att prata, för att sedan ses och det är precis som om man paratat varje dag, bara de att man har mer att prata om. dom vännerna man kan ringa kl 03.00 en tisdags kväll när man e ledsen/ arg eller riktigt glad och dom svarar å finns där för en ! dom där vännerna som man inte behöver berätta för att man e ledsen utan som hör å ser de på en, dom där vännerna som alltid veta vad dom ska göra för att få en att le. de är dom vännerna som är guld värda! 


och jag har tur nog att ha omringat mej av sådana underbara vänner, dom som fanns/finns vid min sida dag som natt. och som jag hoppas vet att jag finns där för dom med! 


de e ine lätt när man tar stora steg i livet och förändrar inte bara sig själv men ens hela tillvaro, klart att en hel del känslor bubblar upp och man gå igenom en hel del, tur är väl att man blir klokare och hormonerna försvinner! 


Jag är iaf så otroligt glad och lycklig över tt jag har just mina vänner! fö dom är guld värda och absolut dom bästa! <3 



 

Presentation


Nicolina Michella Alwandy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards