The naked truth about me

Alla inlägg under augusti 2012

Av Nicolina Alwandy - 16 augusti 2012 18:24

delar en underbart fin låt, som får summera allt ja känner just nu! 


http://www.youtube.com/watch?v=2ET_m40lnK4



orginalet är framfört av Charlie Chaplin, men ja gillar den bättre med MJ! 

 

 

 

Av Nicolina Alwandy - 16 augusti 2012 10:02

Fy faaaaan! Haft en förjäklig tandverk hela natten & fortf , har sovit 2 timmar Max, och nu är ja på väg in till stan för intervju!! Lagomt död å mörbultad! Får väl se hur detta går :/

Håll tummarna ppl!

Av Nicolina Alwandy - 15 augusti 2012 18:14

Folk som klagar på folk som klagar på fb?! Va e grejen med de liksom? So folk klagar å skriver ut sitt liv på fb? Vem fan tvingar dej att läsa? Du kan välja vad å vems inlägg du vill se , resten kan du dölja! Är du nyfiken kan du gå in på personens logg å snoka.. Ingen big deal!

Men att klaga på att folk klagar, vart leder de??? Va en positiv inverkan då å sprid glädje ist, skriv om hur underbart allt är å hur bra allt går.....

Spelar ingen roll eg va man skriver bra lr dåligt.. Ngn kmr störa sej..

Byt till twitter ist å sluta gnälla!

Av Nicolina Alwandy - 15 augusti 2012 14:02

Vart kom värmen ifrån?!? Är de nu sommarn kommer? Jag som laddat upp för höst!!

Av Nicolina Alwandy - 15 augusti 2012 13:59

De är detaljerna som gör skillnaden !

Av Nicolina Alwandy - 15 augusti 2012 10:14

God morgon ppl! Varit vaken ett tag hunnit gjort mej i ordning å så, undrar va vi ska förgylla denna underbara dag med ? Någon som vill hitta på nått??

Av Nicolina Alwandy - 14 augusti 2012 23:00

Då gör ja kväller! Bäddat ner mej med datorn & minidvd laddat med te och Harry Potter 3 !! Geek ? Börjar tro de rå!! Haha !

Av Nicolina Alwandy - 14 augusti 2012 18:05

Min underbara son, mitt älskade hjärta! Ljuset i mina dagar, min livsglädje , mitt älskade barn!

Finns ingen som får mig att le som
Han, finns ingen som får min själ så varm som när han tar min hand.

Finns ingen som får mina ögon att tåras som när han ger mej en kram tittar mig i ögonen och säger mamma jag älska dej!

Finns ingen som får mej så glad när ja är ledsen som när han kramar mig å säger men mamma, inte vara ledsen <3

Ja skulle ge honom en Puss å han sa - nej mamma inga pussar

Jag låtsades bli ledsen då la han sin hand på min lutade huvudet å sa -men mamma inte vara ledsen <3

Finns ingen annan ja skulle offra mitt egna liv för, gå genom eld och vatten för, ge hela min själ för!

Kärleken man känner för sitt barn går inte att förklara i ord.. Den är oändlig å ser inga gränser Alls <3

Du är det dyrast jag någonsin ägt , det vackraste jag sett och den underbaraste ja någonsin mött!

Mamma älskar dej!

Presentation


Nicolina Michella Alwandy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards