The naked truth about me

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Nicolina Alwandy - 26 november 2013 23:15

Nu äntligen hemma å fått lägga mej efter en kväll på jobbet!

Mår illa, kallsvettas , yr , matt, ont i skallen å hjärtrus tummen upp på det!

Laddar för en skoldag bestående av redovisning av neuropsykriatiska funktionshinder . Sen hem å börja adventspynta.

Sen äre torsdag, jag gillar torsdagar, extra mycket denna vecka!

God natt !

Av Nicolina Alwandy - 26 november 2013 13:39

Det är okej att falla tillbaka.

Det tar tid att bryta tankemönster att ändra reaktioner och beteenden , dom skapades inte på en natt. De är inlärda beteenden skapade av upprepade erfarenheter med liknande resultat. Det tar tid att bryta det mönstret att bli medveten om hur man tänker och varför , och sedan bryta sina egna tankar och följa hjärtat

Jag är en bit på väg. Jag är medveten men ibland hinner jag inte stoppa mina tankar innan dom är igång igen.
Och omedvetet skapar jag situationer med resultat jag själv förväntat mej.

Snurrig? Jo tack ..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nicolina Michella Alwandy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards