The naked truth about me

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Nicolina Alwandy - 21 november 2013 20:56

Är inte alls som den ska,

Snart har ja nått min målvikt iaf, men känns som ja inte kommer bli nöjd med de.

Yäyä ??

Av Nicolina Alwandy - 21 november 2013 20:29

Gosch, rundgång i min skalle, försöker lista ut va nästa steg är, vart vill jag? Är ja på rätt bana ?

Sätta mej å skriva ner min historia som bokstavs barn, de väcker ju en del saker att. Minnas tillbaka, kolla på hur de faktiskt såg ut under mina uppväxt år..

Grupp uppgiften ska va klar imorgon så de är väl bara att bita ihop å försöka få ner allt på papper! ??

Av Nicolina Alwandy - 21 november 2013 18:10

Det är frustrerande att vara medveten om beteenden man har, att förstår varför man gör vissa saker som i slutändan bara sårar och skadar en själv, men inte ha en aning om hur man bryter eller förändrar det mönstret.

Ibland blir ja bara hemskt trött på mej själv.

De är då jag får påminna mej sj om vilken resa jag redan gjort, hur långt jag faktiskt kommit och vilka förändringar ja redan gjort, och acceptera att man inte kan förändras på en gång, de tar tid, bearbetning och tålamod.

Jag kanske inte nått i mål en, å förmodligen kommer jag aldrig dit heller, men för varje dag, med varje ny lärdom kommer jag ett steg närmare.

#remainder

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nicolina Michella Alwandy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards